Dana Sambung Study

Friday, August 12, 2011

Iklan~~Iklan~~

Assalamualaikum..
aku nak rest jap aa..dari tadik duk goreng kad raya..huhu..lepas nie nak sambung goreng balik..harap2 dorang puas hati dengan kerja aku tuh..^^ *kepala dah tingtong*
korang ingat lagi tak Inche Nadz??ala..yang aku review blog dia itu hari..bagi yang tak ingat..sila tengok entry yang nieyh..*rajin2 sikit* ----> klik
apa motif aku cakap pasal dia??nie haa..inche nadz nie ada buat segmen..kiranya segmen pertama dia laa..segmen nie terbuka kepada semua..janji ada blog okeh..hehe..jadik,kecik nak ajak la korang semua join segmen dia..menarik ooowh..
meh aku trivia sikit pasal segmen dia..lam segmen nie,korang boleh bagi apa je tajuk kat inche nadz ntuk diolahkan..tak kisah la pasal apa2 pon..contohnya macam tajuk *kenapa muka saya cantik* ke ataupun *saya si comel*..apa pon bole..tak payah nak buat entry ke apa ke..just kena drop a comment je kat entry tuh and sertakan sekali tajuk yang korang nak inche nadz olahkan tuh..nak tahu lebih lanjut..kena la usha sendrik..=)
eh..lupaa..sorrry2..bagi sesiapa yang berminat..boleh la ke SINI...^^
p/s : nak g carik ilham kejap..

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona