Dana Sambung Study

Tuesday, November 23, 2010

exam oo exam

assalamualaikum.......

agak2 da berjanggut x blog nie tggu aku update kan ek????ngee....kalo la blog nie bole bercakap,mo d campaknya aku k mna2 lubuk yg ada..jgn lubuk jong suda...jalan lubuk xpe..uma aku tu..hahaha....hari tu,dak2 uum nie wat la rombongan beramai2 balik..nk taw sbb pe??( lagi mo tnya ke???)mesti la sbb bnjir...
oppss...bukan sbb tu sbnarnya....hahaha...sebab yg asal,exam final kitorg d postpone la..caiit....berjanggut kambing yg ada kat kg aku nk nunggu final abes...so,lam kiraan aku ( yg x bape nk handal lam math nie) kira2 ny lam 5mggu gak la studyweeks kitorg...
lama tu...tapi xgak stdy...adoiii..pe nk jadik la dak2 zaman milo nie...erk..ada ke zman tu...hmm2..pape la...ngee...datang2,mula la kalut ngn ngadp buku..padan muka..sape suh xstdy kat uma...tapi...aku pon ada cite yg x gembira tyme balik kg ai tu..hmmm...arap2 pe yg terlintas d fikiran aku...xterjadi lagi wat masa nie...mtk jauh la..
back to the story......
aku x sabart nk tggu exam abes...lama ag...org da syok2 cuti..kitorg duk ngdap buku ag..tapi..xpe2..pastu ktorg cuti laaaamaaaa...oo yeaaaaah...hahaha..

k la...aku nk g membebel kat member aku lak..xreti2 nk balik ke....
(ngate org,aku pon sama daa)

adiooossss sintiagosss...


p/s : tingat aku kat kisah abg aku ngn jggut kesayangannya...^^

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona