Dana Sambung Study

Monday, July 1, 2013

Sapu Sawang


Assalamualaikum.

Test2! Haa kau. Berbulan tak disapu sawang-sawang serta debu-debu kat blog nie. Nampak gaya kena buat gotong-royong secara berjemaah macam nie. Kasi bersih sikit ini blog. Dah terbersin-bersin aku nya pon. Haachummmm..Since aku dah pon habis belajar kat UUM, Insya Allah kalau tak ada aral melintang, maka dengan penuh sukacita aku akan buat gotong-royong dan berblogwalking since dah lama aku tinggal kerja tetap aku sebagai penganggur terhormat. Itu pun sebelum bermulanya internship aku.

Btw, aku mengalu-alukan kedatangan para pembaca serta pelawat-pelawat di teratak kecik aku nie cumanya kalau boleh jangan la spam aku. Jenuh taw dak nak picit-picit untuk buang, nie kira aku baik hati tak block semua spammers yang ada. 


#perliteghuk

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona