Dana Sambung Study

Saturday, November 5, 2011

25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

Assalamualaikum..
memandangkan dah dua orang tag aku dalam contest yang sama..maka.meh2..aku tunaikan..oh! sebelum tuh..masehh sis wanie dan jugak fiezah sebab berjaya meng-tag-kan saya..haha..sila muntah dgn kata ganti nama itu..=P
hah!skrg masa untuk aku join..mana nak taw, kot2 la ada rezeki kan,.boleh la jugak merasa dpat hadiah tuh..ekeke..tdik dah g survey hadiahnya...walaweyh! memang best la hadiahnya..wewiitt..yang joinnya pon..mak aih! ramai jugak! gud luck! hehe

berkenan lak aku tengok banner tomei pen merah nei,.haish..=)

syarat nak join..senang aje..

1. Buat entri ”25 Things Random Giveaway by Penmerah.com”2. Kena la follow blog Penmerah.com. .
3. Copy banner comel tu dan letak dalam entri untuk join Random Giveaway.
4. Tag kawan – kawan minimum 3 orang aje. Nak tag ramai pun boleh takde masalah.
5. Dah siap entri, tinggalkan link entri tu kat SINI. Semoga tuah menjadi milik korang ye!

nak tengok hadiah? kena la tengok sendiri..ekeke.. :P
okep..time ntuk tagging!

nisa 


TARIKH TUTUP PENYERTAAN : 10 NOVEMBER 2011..=)

8 orang sEdaNg MeRePek ^^:

Pondok Usang said...

semoga kemenangan milik anda...

anna_nana said...

@Pondok Usang

amiinn..insya ALLAH..mekaseh pondok usang! =)

fiezah91 said...

god luck.kehkeh.menang jangan lupa kongsi hadiah tau.haha

anna_nana said...

@fiezah91
masehhh! gud luck gak fizah..ehehe.
wekk..tamo kongsi ngn fizah

amrlaqm said...

saya..
errrr...
saya...
hurmm..

anna_nana said...

@Aqiim
apa yg err err haa??
>_<

Wanie said...

yay, puteri fiona pn menjoinkan diri..haruslah semangat ok~~~wee

goodluck for both of us ^^

anna_nana said...

@Wanie
ekeke....kalau sis x tag..kita xjoin..:P

yup2..gudluck!psstt..kalo menang wit rm100 tuh, share taw..ehehe

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona