Dana Sambung Study

Saturday, November 5, 2011

Selamat Tinggal Al-Kisah

Assalamualaikum..
hee..lama dah tak updatekan diri...almaklum la..takde masa..hikhik..maksud aku, masa untuk blog la tiada..masa untuk facebooking, check2 email, dan suma tuh, ada je.. erm.. merujuk kepada tajuk entry di atas, maka secara rasminya al-kisah telah ditutup.. tapi2..ada tapi nya..blog nie masih wujud namun walaubagaimanapun aku menukar nama nya menjadik Ceritera Si Puteri Fiona. ^_^
mungkin pada pandangan korang princess fiona merangkap bini shrek itu jelik dan seekor Orge yang amat huduh..namun pada aku..aku suka nilai yang ada pada diri princess fiona.. be yourself!  kalo nak tahu lanjut pasal orges yang berwarna hijau nie, tgok la siri shrek..Best! hehe.. dan..header pon otomatik la akan bertukar...
dari






bertukar menjadi 



dan ini semua berlaku kerana ada sebabnya.. mungkin suatu hari nanti nama Al-kisah akan kembali dan begitu juga dgn headernya..buat masa nie biarlah mereka berehat untuk seketika.oh! hampir terlupa..nama aku pon dah bertukar..no more KECIK here..yang ada hanya lah PUTERI FIONA @ Princess Fiona Bini Shrek... jadik..sila panggil aku dgn nama  baru ye..=P
juz kidding..bagi sesapa yang dah biasa panggil aku dgn nama tuh, kekalkan lah sebab kecik pon xbiasa guna nama baru dgn korang..hehe..well..undur diri dulu ye.. SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA BUAT ANDA SEMUA..

p/s : masih mencuba untuk mengupload gambar kad raya tapi tetap xberjaya..gambar yg kat atas nie pon direcycle dari blog..sobss..T_T

haa! kepada yang tag kecik..opss..tag pincess..sabar ye..akan kecik tunaikan lam sedikit masa lagi..



0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona