Dana Sambung Study

Friday, March 11, 2011

aku konpius!




1 . bnda kecik pon nk d besarkan..tayah la nk perli bagai..=)
2. tolong2..aku dalam dilemma skrg nie...
3. selfish kah aku kalo aku x fikirkan pasal kepentingan dy?
4. nk teruskan ke nk stop terus?
5. exam oh exam
6.baek aku cakap dgn ciktam daripada aku cakap ngn kau! =)
7. cmna nk beza antara main2 dgn yg betol?
8. xperlu la kau nk cakap ngn aku guna bahasa badan macam tu!=) geram aku taw x..tyme dperlukan je la kau dtg terhegeh2 kat aku...
9. bukan kau aje yg ada masalah tuu...aku pon ada gak masalah yg tuh...tayah la tunjuk sgt mcm aku nie tade perasaan aje..=)
10. sila jangan biarkan aku bina harapan kalau kau rasa kau xmampu nak laksanakan harapan tuh..

sekian terima kasih...itu yang aku rasa sekarang..

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona