Dana Sambung Study

Wednesday, March 30, 2011

gotcha!

piiiin piiiiiiin.....
hikhik..cheq suka...pasaipa??
pasai cheq da taw jawapan sebenar..
walaupun jawapan tuh agak menyakitkan aty..
tapi xpa laa...janji cheq taw...
sampai aty ang noh..
main2 kan cheq..xpa laa..cheq trima bnda nie sbgai pgjaran...
kepada anda : 
lepas nie..antara kita dah xde pape kaitan ye selain daripada kerja yang sedang kita lakukan nie...
buat masa nie..saya masih lagi belum dapat terima sepenuhnya dgn perbuatan anda n if anda nk berkwan balik..
rasa2 nyaa...bukan sekarang kot..maaf....
kepada anda 2 :
saya xpaham motif anda...=) mintak maaf jugak...
mungkin suatu hari nanti..saya akan faham...
apa2 pun..itu hak anda....saya xkan kacau hatta rampas hak itu dari anda... jgn risau ye...xpernah n xnak...=)
kepada anda 3 :
anda apa kabar sekarang ek??harap2 anda sehat sentiasa ye sebab saya xkan kacau anda lagi da..nie janji saya pada diri saya n jugak pada anda..so..anda xperlu risau macamna nk layan saya sebab saya xkan ggu hidup anda lagi...thanks sebab pernah muncul walau sebentar..saya akan simpan pertemuan itu sebagai satu kenangan kepada saya..=)

itu je la yang aku nk bebel malam nie...sok ada kelas pagi..sehingga jumpa lgi...=)

p/s : erk...awak! janganla guna prktaan tuh sembarangan...kang len jadik nyaa...=))

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona