Dana Sambung Study

Tuesday, March 29, 2011

sain kontrak sampai mati...=)


         akhirnya aku berjaya lepaskan apa yang bersarang dalam hati aku..thanks to mmber yg sain kontrak smpai mati ngn aku sebab kau sudi tadah telinga kau.. aku hargai sangat2 bnda yang kau buat kat aku..dan aku pun nk mintak maaf sebab aku buat bnda yg tak sepatutnya aku buat.. macam apa yang kita cakap tadik la.. xpasal2 kita bergaduh sebab hal org lain.. andaikata kita sama2 x jatuhkan ego kita tadi, aku percaya yang kita xkan duk bersama lagi kan n bnda nie akan effect kat kita balik..

       jangan bimbang, kita kan da janji yang tiada rahsia di antara kita..so, aku xkan buat da bnda2 yang aku buat sebelum nie..oh ya! aku nk mintak maaf sekali lagi sebab aku dah keluarkan kenyataan tuh n menyebabkan kau fikir yang aku masih lagi ragu2 dgn hubungan persahabatan kita. aku cakap gtu sebab aku tak nak nanti kau berkawan dgn aku semata2 terPAKSA..aku xmo! da serik da dengan apa yang berlaku dalam hidup aku dulu.. selama 20 tahun aku belajar mengenal erti hidup, aku kerap kali terkena. aku takut kalau perkara sama berlaku buat sekaliannya kat aku.. aku xkuat! tapi aku akan cuba ntuk kuat sebab kalau aku xprotect perasaan aku sendiri, sape lagi yang akan tolong protect..kan..kan..kan....
        maknanya sekarang nie..kita kena sama2 terima baik buruk perangai kita..dan bagi aku kan..kita sebgai kawan nie fungsi nya more to sebgai pelengkap kepada hidup masing2 walaupun org cakap pasangan kita itu la pelengkap hidup...hekhe..aku nk ubah ckit la perumpamaan tuh..bole la ek..aku nak cakap kat yang aku sayang kau! aku harap sayang tuh xkan bertukar menjadik perasaan benci...mintak jauh la bnda2 yg mcmtuh kan.. hurm..tapi dalam masa yang sama aku tamo la nanti disebabkan kau kawan ngn aku,perhubungan kau ngn kawan2 kau yang lain akan renggang.. aku tamo la bnda tuh kan..
      da la kan....buat apa nk dikenang benda yang lepas..yang lepas tetap akan lepas..aku cuma kena lebih tabah ntuk mengharungi masa2 yang akan datang yang mana penuh dengan dugaan dan pancaroba yang cuba menggoyangkan keutuhan hati...





p/s : xde guna kita nk bergaduh or point sesama kita if kita pun sama je...=)

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona