Dana Sambung Study

Thursday, October 27, 2011

Perjalanan yang jauh~

Assalamualaikum peeps!
akhirnya aku dah berjaya menyampaikan diri di sebuah bangunan yang bergelar rumah! oh..home sweet home..
haha~ oke2..aku bukan nak story pasal keindahan rumah bagai..itu suma hanya akan buat korang muntah pelangi...weekk! hahaa
nie aku story pasal perjalanan aku masa nak balik dari Kedah ke Kuala Lumpur. percaya tak kalau aku cakap perjalanan aku ambil masa selama 12jam! ahh! penat owh aku melalak,menyembang dan suma jenis 'me' la aku duk buat dalam bus tuh semalam. aku dijadualkan sampai dalam pukul 8malam tapi terpaksa di extend ke pukul 2.30pagi..=.=" apa la nasibkan..punya la aku eksaited nak balik awal..rupanya aku terpaksa berkampung dekat highway..
aku bertolak pukul 230 pm then gerak ke jitra untuk amek penumpang kat sana lak..then ke aloq staq..shahab perdana la lebih spesifik. kat sini dah berhenti lebih kurang 1/2 hour gak la..aku ingatkan bole bergerak lancar la kan.sekali masa dah sampai kat pendang..bus nya berhenti! tokojut la kami suma.. sebab pakcik tuh dah cakap yang kitorg x akan berhenti kat mana2 perhentian dah. da la kat tepi jalan. terasa huyung hayang sangat. =.="
dengan budak2 poli lagi. bising2..aku dibuli oleh mereka! how dare betol la.. last2 setelah tggu lebih kurang 3-4 jam..kitorg pon berjaya la menaiki bus yg lagi satu. tapi yg problem nya, bus nie pasang lagu kuat sgt..nak tido pon xdapat. lepas tuh..berhenti lagi..atoi..memang byk perhentian la. dan sangat lama ye masa nya. =.=
sudahnya aku xdapat nak tido dan keje aku membilang bus yang seakan beria2 nak memotong bus yang dinaiki oleh kami suma nieyh. masa nie jugak la aku sempat berkenalan dengan sorang guy nie..opss..jgn pikir bukan2 yo~ he is my junior sebab umo dy baru 18 years old n yaa,he has the girlfriend..=) mcm2 la yang aku duk borak ngn dak tuh semalam..dari sekecik2 hal until the worldwide issue..dan hari ini dalam sejarah.sepanjang perjalanan tuh aku tido sejam je..wehee! ekeke..* berbunga
well woll well.. banyak benda jugak la aku belajar smlm..thanks! dapat la ilmu sikit walaupun dalam keadaan macam tuh..ehehe..eh..lupa! thanks dik sebab btaw org banyak perkara semalam..tak sempat nak ucap bye2 kat awk...n org nak mtk tolong awak lempang kawan awk bgi pihak org bole??hee..maseh!

p/s : tak banyak yang aku pinta..juz wanna steal a moment from you..xlama,kejap pon jadik la..i've many things to tell you..n really wish that i could be the first n last choice in your list..but..what can i say..i'm always be the last choice in ur list.. =')


*wey.kpda kau! bahasa jaga la wey..ngn budak pon kau nak naik angin ke haa? citpodah.. serve you right la kawan..


kepada kawan2 yang mendoakan kesihatan abah aku..aku ucapkan terima kasih sgt2..jasa korang xdapat aku nak balas..jazakallahu khairan kasira..=)

2 orang sEdaNg MeRePek ^^:

Unknown said...

dah sampai rumah yer..untunglh siap dapat kenal dengan tettt lgkan.hahaha

anna_nana said...

@cucu umie

aah..da selamat sampai da pon..ngee..
sgt untung..lalaalal~ :P
ayie jeles la tuh..hahahaha

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona