Dana Sambung Study

Friday, May 6, 2011

Dah TiBa MAsAnyA.....=)


pe benda pulak kali nie kan...haish..
* macam2 la kau nieyh makcik oi*
hehe....actually..aku nk btaw korang semua yang buat masa terdekat nieyh..aku nk berhenti dari berblogging jap..haa?? cool2..jgn tokojut ke apa ke..aku buat keputusan macam nie sebab aku nk tumpu kat final aku..xlama da..so...its better ntuk aku stop kejap kan..xlama pon..aku akan off9 buat seketika la kiranya..korang pon akan tgok la entry aku x terhapdate2..hekhek..btw..jgn lak korang xdtg teratak hamba..kedatangan anda suma mang la teramat2 saya hargai..cewaaahh...eh..ikhlass tawww...=))
aku nk sambung study lak..wish me best of luck ye kengkawan sekalian..insya ALLAH...ada masa kita ketemu lagi..oh..btw..nk mntak maaf kat korang semua..thats all for tonite...=)




ASSALAMU'ALAIKUM...




inilah yang terbaik kan..=))



erk..oke2..masa dah suntuk..=))


p/s : gerun bila tgok jadual exam yang terbaek n jeles sebab org lain da nk abes exam..=(

*sumber : pakcik google yang baek hati..=)

1 orang sEdaNg MeRePek ^^:

Yang Cair said...

gud luck exam!! hehe
jom komen..=)

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona