Dana Sambung Study

Wednesday, May 4, 2011

Ini Kisah Hamba =)

uhuk! da lama da xmembebel lam blog nie kan..da byk da sawang2 yang ada...bukan apa..biasa laa...berukbang broadband kena barred..=.=" so, aku baru dapat bayar petang tadik..pa leyh wat....1 mei kan cuti..hari isnin lak aku lupa nk bayar! ngee... oke k...berbalik kepada story aku..

.aku nk story pasal yg howt2 gteww..hahaha....tolak tmbah kan..cita dy stat tyme aku nk lepas g bayar bil bodben nie hah..mula2 inche tuh kata tgh offline..so, aku pon wat la muka xbersalah aku tnya kat inche tuh..bila baru on9? aku urgent nk kena bayar nieyh..diringkaskan lagi cita aku yg mang pndek nieyh..so, dan2 la line pon ada..alhamdulillah.....syukran YA ALLAH.. pastuh aku kuar ngn muka bangga la kan..haa..jeng jeng jeng..kat cni la bermula nya cerita yang ala2 howt gteww..eiiieww! ahaha..oke2..serius..korang cuba bayangkan...* mata ke atas tangan ke dada *  oke,good..bertindak mengikut arahan la kome2 sume nieyh..nie wat awok sayang kome nieyh..aku ngah jenjalan kuar dari cwngan celcom tuh kan..then..kriiuuuukkkk...* bunyi pintu ditolak... haa..aku pon pndang la ke kiri kan sebab pintu tuh belah kiri...opocot mak kau! tokojut aku! haa..nk taw kenapa?? sebab seb bek xberlaku accident kat ctuh..kalo x, jawabnya...gedebak gedebuk kebabooom la aku....ada la sorang boy nieyh,laju gila turun tgga...huuu~ haru betoi... mujur laa pintu tuh xkena batang hidung aku yang mancung nie...* mood : perasan lebih.. aku hampir2 nk berlanggar ngn boy tuh..hulamakaih! dedua tokojut beruk hah! naseb dodua sompat tekan brek emergency...phewww.. pastuh, boleh lak pakcik nieyh naik motor kat kaki lima depan kedai2 tuh...konpius2..hah! yang paling best kan...keta org uh betoi2 tepi keta abah aku..aku nk bukak pintu n dia pon sama..and!! and..and.. kitorg sempat menatap wajah masing2..aku masih ag lam mood tokojut n dia lak erm..aku bagi dia mood malu2 kambeng + kerbau ah...ye ah..mana x nya..turun melulu gtu n bukak pintu macam kena kejar dek harimau je..haish..

agaknya nak kena pasang bnda kat atas nie kat setiap tmpat...hekhek


hurm2...disebabkan aku tataw nk kata apa...aku terus masuk keta n aku pon pandang la member aku yg ngah tolong family dia yang ngah wat persediaan nk bukak gerai kat pasar malam...haish...patot nya say i'm sorry kat dy kan..hadoila...aku pon duk ingat2 lupa muka dia...xpa la...kalau ada rezeki ntuk jumpa dia..aku ckp la sorry kat dia...weee~


p/s : seb bek hensem...walawey * mood ~ gatal bebenar *

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona