Dana Sambung Study

Thursday, May 5, 2011

TahNIah!! TahNiah!!

haaaa...da lama da aku nk buat bnda nie...tapi asek postpone je..dan akhirnya...yeay2..malam nie berjaya gak aku laksanakan nya..mesti korang tertanya2..apa la yang aku duk bebel nie kan...adesss...cool2...aku juz nk ucap thanks kat korang2 suma yang follow aku walopon blog aku nie xde la hangat mangat pon kan..hikhik..terharu gak la kan bila aku tgok org yg da ramai followers nya follow aku..mekaseh ag skali..* terasa rendah diri*..
eh..sebelum aku tgkap leleh la kan..aku nk bagi banner ckit ah kat follower yang bertuah..haa...korang nebes x??hekhek..aku xleyh bagi suma skaligus kan..kena seslow..biar lambat asal penat selamat...ahahaha...follower yang terpilih malam nie ialah..jeng jeng jeng...tutup mata suma! cepat2...t aku bilang 1 2 3 baru bukak mata taw..ahaks..<< maap ye akak2 n abg2 serta adik2 n suma2 la..malam nie c kechik nieyh xbape nk betoi..



1
.
.
.
.
2
.
.
.
.
3
.
.
.
.
 eh..sapa suh bukak mata ag..
lek luh..
:
:
:
:
:
tadaaaaa
follower yang bertuah ialah cik fa @ cik Fathiah Hamim..hikhik..tahniah2..dia bertuah sebab dia jadik follower yang ke 123..wah! i like that no...sila2 g review blog beliau..da ada lebih daripada 8oo followers...so..aku xbrani nk comments pasal blog dia..btw..aku suka blog dia...kemas! eh! lupa lak mak nk bagi banner..sorry2...=.=



sooorryyyy! xchantek ponn...nk buat header..xreti..hikhik
hope anda suka ye cik fa..=)


p/s : nk join contest lak...=)

5 orang sEdaNg MeRePek ^^:

Fathiah Hamim said...

ehhh. kita bagi award kat orang, tetba kita pulak dapat. yeehaaaa.
terharu laaa. :)

thank youssss! *dah nak tangkap leleh jugak* :P

anna_nana said...

hahaha..rejeki2...
erk..jom le kita tgkap leleh sesama..hikhik..
most welcome..=)

Enchik Nine said...

Huhu... Igt apa td 123 rupenyer... Ok, tahniah... teruskan berblogging :D

myetech9[dot]com @ Enchik Nine

anna_nana said...

@izzuddin fauzi : hekhek..123 tuh kan no yang slalu org bilang kalo nk wat apa2..weee~ thanks

Fathiah Hamim said...

hye babe, award sudah diambil. ;)
http://bloqkami.blogspot.com/2011/05/1-2-3-lompat.html

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona