Dana Sambung Study

Wednesday, May 4, 2011

PanaS pAnAs!!!

wah wah wah!!
seminggu  aku tggal bilik kolej nie...macam2 terjadik...tokojut aku! mang gilak ah wey wa cakap lu! aigooo...=.=" haa..nak taw apa??? nie haa..inche nyet a.k.a monyet berpesta dalam bilik aku! amboi..sakan ye korang makan makanan lam bilik aku..grrrr.. x-( dah la xbuang sampah..cais..da la makan aku punya sumi..kebas roomate aku punya mentos..kacip fatimah xlak kau amek ea inche nyet...



mesti korang berpesta macam nie kan dalam bilik aku kan..



nie jeling2 takowt ada org masuk bilik aku la nieyh..hoh


erk...monyet kat cni bukan kaler macam nie


nie sebab orang2 yg duk lam hutan neyh banyak makanan yang manis2 n sodap..so dia bole la songlap

x puas hati tol aku ngn korang neyh..haish..dulu kau intai2 je bilik aku..sekarang da berani kau ceroboh masuk bilik aku..pandai da nk tolak2  jaring balik..abes bersepah bilik aku! inche nyett!!!!!!!!!!!!!!!!! kemas balik bilik aku..abeh jatuh perkakas aku...seb bek kau x membuang dalam bilik neyh..
jaga aa kau nanti inche nyet!akan aku balas dendam..hahahahaha.....k ah..aku nk kemas bilik + mkn...yummy2


p/s : nek kematu tggu inche keta dtg..haish

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona