Dana Sambung Study

Thursday, April 28, 2011

DuA dAlAm SaTu

first n foremost la kan.....PIIIIIIIIIN PIIIIIIIIIIIN....hahahha..dah lama xbunyik hon aku neyh..maap le..hon awok ghosak....hekhek...nie haa...sebelum aku membebel ngn lebih pnjang berjela2 la kan..aku nk tnya..ada sape2 kenal x mereka ini??jap ea....



:
:
:
:
:
:
:
sila klik ntuk tumbesaran...
bukan apa...aku cuma nk taw sape dorang nie..sebab bila aku klik...dorang nie macam 4 serangkai..so, sape2 yang taw sape dorang nie..btaw la aku ek..btw..thanks gak la kat mereka sebb sudi follow belog sahye...(sila baca ngan nada tegas gedik k)


nak smbung bebelan aku jap..
huuu~ final is just around da corner! tapi aku totally not ready yet...camno nk buek neyh???dah la aku punya jadual baik punya susun..bagus2...waaa! aku nk study..cam best je kan tgok org dapat dean list..aku pon tingin gak...cuba cakap..sape yang tamo dapat anugerah dekan kan..pergh....tersembul bijik mata tuh kalau dpat...dapat naik pentas pastuh amek sijil....wow! akak sukeee tawwww.... ahahaha.....itu hanyalah angan dan sedar aku..hukhuk

oh ya..aku da xde mood nk type sebab otak aku diserang virus2 tangkap leleh..so,..b4 aku wat entry yang tahap leleh petala yang ke lapan..bek aku stop luh...jumpa ag u olsss...


p/s : abah aku pesan tadik suh aku blaja english pandai2..itulah pentingnya english education kan abah kan..hekhek

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona