Dana Sambung Study

Monday, December 26, 2011

Dari Shoutbox ke Fibox & Shoutcamp

Assalamualaikum peeps!
haha..amekkaw! sepantas kilat yang tak berapa nak kilat aku update pasal dua benda alah nie..*tukar kata nama kejap..dari pincess = aku* okelah, aku dah tukar kepada fibox dan shoutcamp sekarang nie..kenapa?laa..korang tak baca ke notis yang duk tersengih dekat atas shoutbox tuh??kalau ikutkan aku pon tak baca dan tak tahu pun akan kewujudan notice tersebut..tapi gara2 si Aqiim duk cakap kat aku hari tu, maka aku tahu la akan kewujudannya.hikhik..well..terima kasih awak!
oh...kenapa aku bertukar dari shoutbox??sebabnya kan depa dah tak bagi service free..dah nak kena bayar..hai la dunia..dunia..semua kena bayar..memandangkan aku nie bukanlah anak orang cop duit, jadi aku takde duit nak bayar perkhidmatan itu..*suma aku nak free* so, alang2 aku tengok akak miss eyza guna yang baru..aku pon mengada2 la nak guna jugak..tapi aku rasa aku akan guna satu je laa..
erm..nanti kejap lagi aku buh tutorial naa..saja nak bagi taw kat ampa camne nak guna..ngee...


2 orang sEdaNg MeRePek ^^:

mrs eyza said...

suma nak free ekk? sekapal la kita yer dak kecik hihi... =)

anna_nana said...

@misz_eyza
teheee....selagi boleh dpt yg free..kita guna..:P

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona