Dana Sambung Study

Monday, January 3, 2011

HaiWan TerLepAs kAt Pokok CahaYa

Assalamualaikum..
harap-harap..xterlambat lagi ntuk aku wish..Happy New Year!!*bukan da wish ke??*
heheh...xpela..kalo da..xsalahkan..ihiikk...hurmm...kawan2 ku yg len da pon selamat masuk U masing2..
hara korang da ready ntuk memulakan sem baru....aja aja fighting!hmm..ihiik..

oh ye..aku baru balik dari g wat lawatan ke i-City...wee~ aku ase mcm kanak2 ribena lak bila masuk sana..mna x nya..ngn lampu2 yg berkelipan berwarna warni..seronok tgok..heheh...tapi..kesian kat ank buah aku..xdapat nk pegi...lenkali kita g sesama ek akak..jgn sesedeyh taw..^^  *kesian akak* ralit aku perhatikan suasana kat sna..macam2 pesen ada...ada yg nk wat aku gelak..hahaha...kelakar2..tapi sayangnya...ada antara lampu2 tersebut da x berfungsi..sayang kan...owh ye!skrg masuk pon da kena bayar!!haioh..


yg buat aku geram...pak guard2 yg duk ada kat situ..memekak aje ngn wisel nya....*piiiiit piiiittt*...rase macam aku nie tgah men perlawanan bola sepak...ouch!memang geram...igt ag kata2 sorang pakguard nie...
(standing can but sitting dont) ahahaha..pelik jap aku dgr ayat tuh...wait2..ayat tuh bukan dituju kepada aku keh..
so...masa ntuk kita explore!!!weeee~



antara haiwan yg terlepas
erk...ad yg jadik loser ke aqish?
hohoho

shame!













 sekian saje la ntuk cita sal aku g jenjalan ari nie..huhu...
hehe...haiwan zoo terlepas kat pokok cahaya!


p/s : apa yg senang masuk..keluar susah..hahaha....

2 orang sEdaNg MeRePek ^^:

Fatin Najihah Hashim :) said...

hahaha! belambak2 kot haiwan yg terlepas! sabar je la kan!
dulu aku msuk free je :)

anna_nana said...

ahahah..
mang berlambak!
tu la..skg da terpacak kat entrance tu....adesss
=="

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona