Dana Sambung Study

Wednesday, January 5, 2011

sape kata??


 Assalamualaikum.....bila tiba tyme2 cenggini..mood jiwang..datang ketuk pintu rumah  hati...ecececeh..oke..abaikan..nie aku nk kongsi ngn korang semua..aku dapat nie from my best friend yg sain kontrak sampai mati..* aku da edit agar bersesuaian*
meh tengok SAPE KATA??
BOY: I saw her today
GIRL: I saw him today
BOY: It seems like its been forever
GIRL: I wonder if he still cares
BOY: She looks better than before
GIRL: I couldn't stop staring at him
BOY: I asked her how things were going
GIRL: I asked about his new girlfriend
BOY: I'd choose her over any girl i’m with
GIRL: He's probably really happy right now
BOY: I couldnt look at her without starting to cry
GIRL: He couldnt even look at me
BOY: I told her I miss her
GIRL: He doesnt mean it
BOY: I meant it
GIRL: He didnt mean it
BOY: I love her
GIRL: He loves his new girlfriend
BOY: I held her for the last time
GIRL: He gave me a friendly hug
BOY: Then I went home and cried
GIRL: Then I went home and cried
BOY: I lost her
GIRL: I still love him
.
.
.

mekaseh inche google

so,people..before its too late..please appreciate the people who is around you..n please dont be too egoistic..

p/s : tgh fikir nk naik bus apa...

2 orang sEdaNg MeRePek ^^:

Fatin Najihah Hashim :) said...

naik bas mara la eyna!
smpai UUM kot..slamat! :)
agie 1! hargailah org yg syg kte!

anna_nana said...

tapi aku da janji dengan rumet aku!
nk jumpa kat changlun...
yup2..hargailah sebelom terlambat

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona