Dana Sambung Study

Monday, January 3, 2011

....xDe TajUK......

Assalamualaikum.....
da mkan sume??harap2 da makan le ek...=) 
syokk baca entry2 kawan2 blogger yg da start kuliah..mcam2 ragam..heheh..ad yg taon nie stat jadik komander untuk sem nie, ad yg dapat rumet senior, blablabla....byk lagi la..macam best je...*kononnya* ahahaha...
oke..saya xmasuk lagi kuliah...erk..abaikan,saje nk bagi korang jeles..ahahaha..
xde la..xde niat pon..kiranya,kita sume fair n square la sebab korang sume da cuti awal n so laaaamaa berbanding aku! uhuuuk..kenapa entry aku tajuknya "xde tajuk"???sebab..penat da duk backspace kat kotak title tuh..mang tajukless..*ada ke perkataan tuh?* sekali lagi..abaikan! ahahaha..erk..mcm xde story je aku nie..
sebenarnya aku teruja tgok berita tadik....goal keeper skuad Harimau Malaya dapat rumah!! whoa! beruntung tu...dan member2 dy yg len dapat tanah se lot..perghh....masyukk!! berbaloi la kan ngn usaha dorg..
tetiba aku rase seronok!sangat2!!yeaaaaaay!!xdapat nk rungkai dengan kata2...nk tahu kenapa???sebab...walopon xtunjuk tapi aku tahu dia sentiasa ada....weee~ oke! stop berangan.....perasaaaaaan je.... hah! result aku da nk keluar!!tolong2..harap2 dapat ok...korang tolong doakan gak ye..huhu
k la...nk g blogwalking plak.... kata2 nie d petik dpd sorang kawan aku..hayatila....

‎'Kehidupan ini tidak menjanjikan kebahagiaan sepanjang masa. Kadang kala manusia di asak dengan pelbagai dugaan dan ujian. Sekiranya lemah, kita akan terus hanyut mengikut kata hati dan tidak berusaha mencari penyelesaian diri.'





p/s : semangatkan diri anda...^^

2 orang sEdaNg MeRePek ^^:

SembilanPuluh said...

Kehidupan ini tidak menjanjikan kebahagiaan sepanjang masa. - Sangat setuju. Entri yang bagus.

anna_nana said...

yup2..
hidup nie penuh dgn warna2...
mekaseh...

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona