Dana Sambung Study

Tuesday, January 4, 2011

Janganlah begitu....

Assalamualaikum...
pagi da ye..hehehe..mang la..*ko tu je yg xtdow* erk...ok.mang xtdow sebab tadik da pulun tdoq baik punya..
sejukkk...menggigil tngan nk menype entry neyh..owh ya...smbil2 ber blogwalking..jumpa lak ngn akak senior tmpat aku blaja..hehehe..keciknya la dunia internet..wakakaka..*Hye Kak!* so,aku dah tambah kenalan dri U aku...o yeaah..
okei,abaikan sebentar pasal yg aku duk bebel tadik..nie haa!aku jumpa entry pasal Inche Karam Singh Walia..siap ada video..huhu...lam video tuh nmpak macam Inche Karam Singh Walia neyh nk kena pukul atas sebab beliau dah
kutuk2 orang Melayu masa mabuk..diulangi..MABUK..huhu..antara isi kandungan yang beliau keluarkan tyme tu : org Melayu bukan berasal dari Malaysia or Indonesia n org Melayu nie xpandai..
erm..aku xtaw nk kata apa..cuma..bagi aku...Inche Karam Singh Walia kan da mengaku salah n da pon mintak maaf..so,pe salahnya kita maafkan beliau..kesian lak aku tgok beliau dalam video tuh..kita nie kan orang Melayu yg penuh dengan adat budaya yg sopan..kalo kita serang beliau dengan cara yang macamtu, xnampak la identiti keMelayuan kita..betol x??lagipon,beliau pon hanyalah seorang manusia biasa..yang pernah n xakan x pernah buat kesilapan..janganlah kita menghukum beliau dengan terburu-buru..
erk..aku bukan nk kata yg beliau boleh buat sesuka hati dan nk menyokong perbuatan beliau..tidak sama sekali..aku cuma meluahkan pendapat aku je..huhu..harap xde sape marah dengan kenyataan aku..
Wallahu'alam..
bagi sesiapa nk tgok entry yg berkaitan dengan Inche nie..click la gempar!

p/s : nk masuk tidur dah...wee~ 

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona