Dana Sambung Study

Wednesday, January 19, 2011

:::kenyataan dan angan-angan:::

Assalamualaikum...
pekabar sume??? sehat ke??? dah lama da x update blog..bukan apa...kan sebelum nie aku penah bebel yg aku guna wifi kan..haa..korang nk taw x?? aku xdapat nk login blog aku guna wifi!! haioh! geram aku..last2 aku amek la jalan highway..aku guna broadband aku yg da macam kura2 nie...bila nk sembuh tah..penat aku nk tggu beliau nk sembuh..
oh ya..aku da start kuliah..ya ALLAH...1st day aritu aku rasa macam alien je lam kelas tuh.. =.="

mana x nya..xde geng owh! terkebil2 aku pndang sekeliling..* gaya macam xpenah masuk kuliah aje.. =P *
sampaikan aku ditegur.." sorang je ke? kawan2 lain mana??" aku ase macam nk makan je orang tuh..da taw aku terkial2 mcm apa lam dkg tuh..lagi mo tnya..tapi aku jawab gak pertanyaan beliau..mgkin beliau seorang yg peramah.. =)
then, aku amek paper Business Law! whoa...aku dgr penerangan lecturer tuh.. nk pengsan pon ada! mana x nya.. previous sem ramai yg repeat paper tuh...hurm...aku kalo bole xmo ada yg paper repeat! takut la...sem nie aku amek 2 paper 2000..gerun argh! ag satu paper HRM..haioh..pe la nk jadik nanti kan.. da la this sem is a short sem.. ecom @ English Communication 2 aku lak betoi2 ari ahd..waaa..padat2...
nie aku sertakan jadual aku..korang tgk la sndirk ye..

sila klik ntuk tumbesaran


bercakap pasal angan2..aku inginkan dekan sem nie..tapi boleh ke aku gapai angan2 aku tu??hurm..
aku xmo repeat papers..mampukah aku??? aku inginkan me time..dapatkah aku me time tuh??
antara angan2 n kenyataan yg perlu aku hadapi...sukar ntuk aku wat pilihan.. =)


p/s : boleh lak men paksa2 ye... ^^


















0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona