Dana Sambung Study

Saturday, February 5, 2011

:: akan difikir kemudian ::

Assalamualaikum n salam 1 Malaysia....piiiiiin piiin...
ahahaha..sorry laa....saya mang suka bagi hon kat org..*lam nada malu2*....so gedik! selamat pagi sahabat2 sekalian...da makan???aku belom g..ngah tggu member aku balik..oh aten! balik la cepat..lapaq nie!! ahahaha..konpem2 aku kena japg...ala..bukan selalu...aten,jgn claim ngn aku ea harga roti canai tuh..pliiissh..hakhak..
oke..hari nie aku akn keluar lagi  ntuk berjalan2 n wat keje ckit la..*bila nk study tah* hikhik...smbil2 tggu aten..bole la g dating ngn mana2 saloon...wah! ayat....mcm apa je...tade la..t aku bosan kan..so,bek aku plan sesiap..tapi lepas2 nie,tamo keluar da..kalo ari2 keluar,mo bankrupt mak! walopon hanya ntuk k Changlun..tapi kos nya..
aiyark! ta leh nk kata ap la kan...duit nie kadang2 bagi masalah kepada kita sebagai seorang manusia..*abeh tu,kalo bagi haiwan..ta jadik masalah la?* apa punya soklan la yg hg duk bagi kat aku nie cikmat oi?? haiwan ne la guna duit...hish...ce la bgi soklan yg oke ckit..hahahahahah...
merapu sudah....*bukan merapu tu mang da jadik sebahagian dpd hidup hg ka?* oitt..dendiam suda aa..syyhhhh..sebok je.. oh ya..n3 yg seblum nie membuatkan aku jadik mcm xbetoi kan..tu la..padan muka aku! sape suh wat ayat mkn dalam..skali,ngn aku2 terkena balik...pedas abeh la ayat dy...hukhuk..tapi kitorg da oke! yeay2...maseh2 sbb sudi..wakakaka..tah pape tah la aku nie..
haa!!! sebelum aku terlupa...aku syukur sgt2 sebab aku da jumpa balik ngn kawan2 sekolah rendah aku dulu..walopon lagi 5 org xdpt nk d kesan...mekaseh YA ALLAH sebab KAU dah permudahkan jalan kami...suka sgt2..rindu owh! rindu nk wat aktiviti masa dulu..hikhik..ada smpai aku xcam siapakah beliau! sorry bro..bukan apa...dulu hg xbape nk ckp ngn aku...hg mana nk layan aku yg ala2 gengster nie..ekekek..tah2 hg pon xcam aku kan..ahahah...atleast aku taw gak la perkembangan dorang serba sedikit kan..ada yg da pegi india..ada yg duk kat puncak alam,shah alam,penang, n byk ag la..tape2..insya ALLAH,kalo ada rezeki,kita wat reunion eh...n biar sume org ada kali nie! baru la syok ckit..tade la yg akan terasa nanti kan..oppss...aku la tu..waaaa!!T_T
eh,aku da membebel panjang ea??alamak! baju n tudung x iron ag..adoii..leceh tol la...dah2..aku nk g iron pe yg patot neyh..sehingga bertemu lagi..ahahahaha....




p/s: korang ada nk pesan pape ke ntuk aku tolong belikan?????

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona