Dana Sambung Study

Tuesday, February 22, 2011

sesi vacuum seminit...

Assalamualaikum...
    lama gak rasanya x hapdate bnda alah nie...*lama ke??3-4 hari je pon* eh,kira lama la tu..padahal byk je bnda yg nk cite tapi xsempat la u ols..busy tahap gaban skrg nie.nk story pasal apa ye?? otak pon dah nk beku sebenarnya nie...tolong!!!! normalkan balik otakku ini..bukan setakat beku tapi tepu sekali..lebih kurang lemak tepu tu la...ekekekeke...oke!mengarut sudah..
   Alhamdulillah,tadik da abeh 1 paper ntuk merketing...tapi tataw la nk kata cmne..xpela...usaha sudah..tggal nk kena berdoa n bertawakal..oh ya! marketing ada lagi 1 paper ntuk midsem yg ke 2...haioh! =.=" chayok!!! skgnie mood exam melanda laa....penat2...mahu nya xpenat...dah la shortsem..pastuh..blaja ase kejap aje..pastuh lak kan..tyme2 nie la program byk lak yg aku kena join...waaaa!!T_T cmne nie??sobss...mana ngn assgnment lagi...isk...*ada ke patot nk merungut...xbaek*
  bukan pa...aku juz takut aku xdpt nk handle sume tuh..aku tamo pointer aku drop n tamo ada repeat paper..sobss...boleh x kalo aku xmo join pape program???boleh laaa..pleasee......hekhekhek...boleh2,xde hal kalo tamo join tapi juz tggu dan lihat dan baca la surat cinta...=) xcaya??try la...
   dah la..aku tamo ckp pnjang2..aku nk wat assgnment lak..korang2 yg aku xbalas jejak tuh..maaf ea..t aku balas...skg aku bz sejap n masa aku pon da terabai..tgk la..ayat aku pon da tunggang langgang...adoii!! btw...wish me luck ek...doakan aku taw2...=) hingga jumpa lagi korang...oh! terlupa lak...THANKS byk2 kat korang yg sudi jenguk teratak yg x seberapa nieyh..mekaseh..syg korang.. weee~~
piiiin piiiiin....=P




p/s : bukan aku xsudi nk tnya cuma aku takut nanti pertanyaan itu hanya dbiarkan tanpa jawapan..harap kamoo mengerti..

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona