Dana Sambung Study

Wednesday, February 9, 2011

Tokwan aku advanced!!!!

Assalamualaikum....piiin piiiin...
korang2...
nk tnya nie..korang suka main free game x? yang mana?? alaa..yg on9 punya tuh...
suka ke x?? hish.bukan nk jawab pe yg aku tanya neyh...bukan apa..aku nk btaw korang yg tokwan aku pon maen game! bagus kan tokwan aku..mang up to date la beliau..kalah aku yg selalu duk ngadap lappy neyh..
aku igtkan tokwan nie xreti men game...n xreti la pasal internet2 neyh..wah! sangkaan aku mang meleset yg teramat la..rupa2 nya beliau lagi ADVANCED u olls...terkejut badak aku bila dy bagi link game tuh kat aku..
tuh2..siap buh link dy kat atas tuh.. =.="
sebok je kan tokwan neyh...org pggil blogwalking..d pggilnya sleepwalking..pe daa...kalo da nama nya tokwan..tokwan la jugak..hakhakhak..sleepwalking pon sleepwalking la tokwan..janji king2 gak bunyik nya..xgtu tokwan??*mampus aku kalo tokwan taw aku post sal dy lagi*alaaa..rilek la tokwan..kata brutal kan..
bukannya ada org yg kenai tokwan lam nieyh..kan3..
eh..melalut lak da..adoii...aku nk story pasal tokwan aku yg gila men game nieyh!sanggup tuh..balik2 dari mna2 kan..duk ngadap game..bila aku kaco,reti lak marah..pe lah!hoh
korang nk taw ke port mna yg selalu tokwan aku lepak bila men game?nk??jap..aku carikkan link nya..jap eaa....TOKWAN... tuh korg klik la kat nama tokwan yg telah pon aku caps lock kan..ahahaha...
aku ada gak try intai games yg tokwan nie duk men..erm..bole la tahan..ekekeke..kalo korg nk lepas tension..korang g la lepak sana...taw...
dah la..penat da aku duk membebel sal tokwan neyh...aku nk sleep lak..
eh..jap2..aku ada terdengar suara2 sumbang yg bertanya..ye makcik..ada pe?
hah?kenapa sy asek wat entry sal tokwan??laa...xbole ke makcik? nama pon tokwan saya kan?org len  xbole pggil dy tokwan..t dy marah..n saya wat entry nie pon da mntak kebenaran tokwan taw....kalo makcik xcaye..sila la tnya..ahahahaha....


p/s : TOKWAN....sila bagi tips lebih ea...

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona