Dana Sambung Study

Saturday, April 16, 2011

| add | | drop | <<< bengkek je~~

perhatian kepada budak2 sem 2 UUM....mggu add drop kita ialah pada 15 APRIL smpai la 25 APRIL..
  lama kan..tapi macam biasa la..da nama nya pon add drop kan..so line pon add drop jugak laa..kalau kita bukak awal2 pagi ke tgah2 malam ke....hoh...mang bengkek semacam laaa...da bole buat kek penyek  da perasaan tuh....ada kawan aku yang ase mcm nk gigit lappy nya...duhai kawan...kalo deme gigit lappy pon bukan leyh ubah...huhu..=) tapi macam tuh jugak la aku rasa masa akhir2 sem 1 dulu..ya ALLAH..feeling nya  mcm nk tggu kna pggil masuk interview je..ye la..ngn line sibuk nya..salah masuk da d kira dlam sistem..xke naya bnda tuh...dalam hati lak duk berdoa biar la line oke..aminnnn...itu je la yg duk igt..kononnya duk focus la kat lecturer yang duk ngajar kat depan...padahal duk wat add drop kat blakang...hikhik..

  oh ya! lupa lak.. ag satu kan masa add drop nie memang kesabaran n semangat juang kena tinggi sebab masa nie la line nk jam smpai kena beli roti pastuh ngn kelas2 yg kita nk da full...kelas ntuk paper tuh dibukak ckit je la n macam2 laa..senior bengang ngn junior n bnda yg sama la berlaku...bengang pon bukan sebab apa..sebab nk add subject yang dorang nk xdpat la..itu je punca nya..A ckp nie sebab B da d masukkan secara auto la nie jadualnya.. B lak ckp nie sebab A wat add drop dulu la nie..tu pasal kelas da full..hahahah..padahal..p mai p mai tang tu gak hah..toksah duk gaduh2..ilek2..hikhik... 
nanti dak2 junior akan dtg yg masuk UUM neyh pon akan alami bnda yg sama..
so..bersiap sedia la ntuk berperang dgn line yg xcukup makan...hekhek..
erm..apa lagi ek??haaa!!! aku mang cukup xpaham smpai skrg...
nak taw x apa??
  jadual aku kan xpenah nk cukup kdt hours nya..konpius tol aku..since aku sem 1 smpai la nk masuk sem 3 nie hah..ada je lopang2 inflasi lam jadual aku..xcukup ctu cni..hish..kawan2 aku yang len lak oke je jadualnyaa...konpius2....sem lepas oke ag...nie nk masuk sem 3..aku dapat 2bijik kelas je..isk...very the muskil tol laa...saja je nk suh aku berdikari sambil makan kari..=P sudahnya sem nie aku wat keputusan aku nk ada 7kelas termasuk koke..tamo lebih2 da..tapi nanti sem akhir aku kena tmbah 1 paper lebih...waaa! T_T
  aku suka wat add drop kali nie sebab senang je nk meng add n meng drop tapi aku tayah meng drop pon..yela..da ad 2 kelas je pon..nk drop apa nya lagi...=.="

tada...jadual aku ntuk sem 3 nanti..
:
:
:
:
:
:








*click2 ntuk tumbesaran...=)

p/s : lapaq aaa! hish.....

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona