Dana Sambung Study

Wednesday, April 13, 2011

Oh My Wisdom Teeth


memandangkan gigi aku nie da demam tahap kritikal sampaikan aku nk tdoq pon xdapat...
maka..nk xnk,aku gigihkan diri aku ntuk g ke PKU....
tyme2 aku nk cepat nie la abg bus tuh bawak ngn terkedek2...
aarrgghh! tolong2...cepat la ckit bwk tuh...nie x,siap bole round kat d'mas semata2 nk u turn..hukhuk
sabaq ja la aku pon...
smpai2 kat PKU, aku pon mendaftar laa..
sempat ag abg kaunter tuh duk melawak..



abang! kot ye pon nk bergurau..tgok la situation...
malas la nk layan pertanyaan abg...hoh
then..aku pon masuk la bilik doktor tuh..
erk...dup dap dup dap...
aku da ase len macam da...ngn tgok doktor tuh duk wat pe tah kat pesakit tuh...
aku pon di suruh g ke tmpat sebelah...aku igtkan gigi aku kena cabut...
rupanya..doktor tuh ckp...gigi bongsu aku nk tumbuh!!!!
aiyark!! saket!!!patot la xtenteram tdoq aku..
saket taw x....mulut aku pon da bengkak semacam da nie...
n ag skali aku dapat ubat antibiotik...ayoyoyoyo...
ubat yg ritu pon x abeh ag...


to : my wisdom teeth
subject : jgn tumbuh secara rock ye..tumbuh la secara etnik kreatif
from : aku yang ngah sakit gigi

p/s : nk termuntah laaa....=.="


0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona