Dana Sambung Study

Wednesday, April 27, 2011

| My Old Summaries |

haah! setelah sekian lama aku x update blog...baru hari nie aku berjaya menggerakkan tangan aku untuk menaip entry...waaa! da banyak cita aku yang da basi..oh no! kalau ikutkan, berjela2 cita aku nk btaw kat korang suma tapi dah sebab aku malas nk menaip dan jugak kesibukan yang melanda..aku terpaksa postpone segala cite yang aku nk story kat u ols.. antara cita aku yang da basi :



1. KONSERT SIMFONI DIRAJA UUM...
  pergh! artis dtg tuh...n yang paling penting SULTAN KEDAH n kerabat2 Baginda dtg mencemar duli untuk bagi sokongan kat UUM punya event..suka2...walaupun aku xdapat nk tgok FAIZAL TAHIR, ANA RAFALI, SUHAIMI MEOR HASSAN, dan NAJIB depan2 mata aku tapi at least aku leyh tgok dorang secara life tapi jauh laa..hikhik.. dorang mang best ah! xtipu....pastu bergabung lak ngan geng2 UKM kan...mang terbaek ah! seb bek malam tuh FT xnyanyik lagu teett..kalau x, confirm airmata aku mengalir tanpa sebarang paksaan...=(
aku ase aku perlu belajar lagu Kedah laa....tapi xreti..sape nk ajar aku sila angkat dua jari macam aku..


2. SORANG BLOGGER YANG KURANG KESOPANAN SERTA KESUSILAAN..
  yang nie mang aku ase nk hempuk2 je bila baca entry beliau... excuse me miss...x elok la buat entry mcmtuh...kena berhati2 la bila nk tulis entry..aku paham la kau hangen kat dorang2 tuh tapi xsemua macam yang kau kata..kau kena ingat bnda neyh..orang akan layan kau macam kau layan orang..ada paham? pandai lak kau nk buang kau punya link ek..taw pon takut..neyh aku nk tnya kau..perlu ke kau kaitkan nama negeri sekali?? xperlu aku rasa..oh ya! lupa lak aku nk komen pasal entry kau..bhai! aku rasa..semua orang yang ada pakwe akan buat mcmtuh..excited owh dapat barang walaupun harga xseberapa...tipu la kan kau xbuat macamtuh..mang aku geram sangat2 la kat kau walaupun aku xla terasa pon ngn apa yang kau btaw tapi aku mang xpuas hati la ngn entry kau..kan free2 da kena kutuk secara kow2..tu la..lenkali..pikir lu! sendiri mau ingat la beb..malas nk komen byk2 pasal kau..


3. JAMUAN STEAMBOAT DI EDC
  rasa steamboat tuh boleh la tahan bagi aku..sebab aku ag suka yong tau fuu..yummy2..hekhek...nie suma under SDG la....kalau x, xde nya aku menjejakkan kaki ke EDC tuh..haa? EDC tuh hape? SDG??
EDC stands for EXECUTIVE DEPARTMENT CENTER dan SDG = SELF DEVELOPMENT GROUP...ada markah + grade taw SDG  nie..tapi yang penting keje aku lam SDG nie mesti ada part makan2..tuh yg syok n u ols nk taw? smpai aku pon da hafal ayat2 lecturer aku tuh..hekhek..aku pon tataw la sem depan dia nk wat aktiviti apa lak..sabar menunggu..=)


4. FAMILY WA ADA FB GROUP!
  aku suka sebab family aku da ada group kat fb..cuma parents aku je yg takde fb sebab dorang cakap..watpe ada fb..lagipon bukannya selalu bukak..thanks to my big brother sebab buatkan group ntuk family kita..t senang la nk inform apa2 kan in case xdpt nk d contact..=)


5. KELAS DAH HABIS!
  senang cita kelas aku abes seminggu awal...suka2...dan sekarang nie hasilnya aku duk ada kat umah..o yeah! hikhik...i like! balik pon kejap je la sebab kalau balik lama2 konpem xblaja..agpon dah nk masuk final da nie..oh no! chayok2....=)


6. ISU UUM DAN JUGAK NEGERI KEDAH
  aku xmau ckap apa2...cuma aku still konpius dgn kedua2 belah pihak punya statement..hurm2..xpela..harapnya isu nie xberpanjangan ye...=)


aku ase ada lagi bnda yang aku tertinggal neyh..xpe la...t aku igt,aku post ag ek..hikhik..see..banyak kan cita yang dah aku terlepas..haioh! keje aku bukak blog je..sign in je x..oh ya! aku nk g follow blogs yang datang follow blog aku..maseh ye korang! =)




p/s : erk..power silau mata aku da makin naek la..padahal x pakai spek pon...cmno nie???=.="

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona