Dana Sambung Study

Tuesday, April 12, 2011

Gigi Oh Gigi !!


haa...kalau nak taw....nie la yang aku rasa skg...
sakit gigi yang teramat....nak nanges pon ada nie hah...
sobsss...nk g PKU rasa macam malas yang teramat...
tpi aku g esok la PKU....
serious ah! saket gila2 neyh....
gila2 pon xsaket macam nie...hish...virus mana yang jeles ngn kesihatan aku neyh..
lepas satu2 dtg menyerang...dulu serang mata...
xsempat aku nk siap sediakan hulubalang2 aku..
kot ye pon nk dtg serang..bagi la salam dulu ke...mukaddimah dulu ke..
bole gak aku wat persediaan..bagi air kosong ke apa ke..
hish...apa tah yang aku duk melalut....
kesian gigi aku...


mesti dia tgah demam skrg nie...sabar ye inche gigi...esok kita g dating ngan pakcik bawah nie  ye


harap2 la pakcik neyh baik...xbyk bebel....
n hensem..  hahahaha


p/s  : aku nk kena abeskan c antibiotik aku neyh...hukhuk...btw..akak suka....weee~



2 orang sEdaNg MeRePek ^^:

cunndaa said...

ololooo....kesiannye...kena tahan ye sakit tu...

anna_nana said...

xtahan da nie....sobsss....
lmbat nya tggu esok....T_T

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona