Dana Sambung Study

Friday, December 24, 2010

ceLotEh Jap

Assalamualaikum...
hari nie kemalasan aku berada pada tahap petala yang kelapan!huhu...
aku MALAS!
kenapa malas??sebab aku da rase hampir nak PUTUS ASA! 
kenapa putus asa??sebab aku..... tah...biarla..malas nk pikir..
erkk..malas lagi.....
okei..stop cerita pasal kemalasan aku..
pastu,nk cita ap??
nk cita pasal tokwan bole??
hahaha..jgn marah aku ye tokwan....nape aku pggil dy tokwan??sebab dy suka bagi gelaran yg tah pape tah kat aku..hampeh punya tokwan..actually,tokwan nie bole la ak consider baik..ahaks..cuma..tah la....suka benar gado ngn aku..ko pehal tokwan??wee...masa sama2 blaja kat situ dulu,xde la ketara sgt..bila da msuk U nie,ketara sgt2...kalo aku tnya kenapa dan mengapa..tokwan cakap,tggu lagi 5 tahun,baru dy bagi sebab..
aku tnya lagi..kenapa nak 5tahun??jawab tokwan..
"setahun seminit ja aku pkir pe sebabny"..
tokwan mang hampeh!!!
nk cita pe lagi sal tokwan??erm..xbole cita byk2 pasal tokwan..nanti tokwan start perasan..haha..
xde la...TOKWAN..kalo mtk tolong ngn dy,mang tokwan akn tolong..hiikk..cuma kdg2,mulot tokwan mcam mulot...........suka kutuk!grrr....
bukan nk bagi sokongan padu..lagi mo kutuk..aiyaarrkk...
kalo bercakap ngan aku,mang xgheti nak cover langsung..men redah je..egt aku nie jalan ke??aci redah aje...(padahal aku pon gtu gak)
xpe tokwan...siap hg! t hg da jumpa nekwan...aku inpom sesiap kat dy hg nie camne..hahaha...
takut x???jap...tokwan gheti takut k??
tokwan xpenah gheti takut ngn aku..pasai pa??pasai dy lagi T.U.A...
nama pon tokwan kan...hahah...ape2 pon..aku respect la tokwan nie...sebab dy concern sal kawan2 dy..tapi kalo org xbagi respon,marah lak tokwan nie..haha..ko nie tokwan...penat aku gelak ngn supan kalo ngn hg..hahah..okei2..aku terus terang..
aku xkenal sangat sebenarnya ngan insan yang aku pggil tokwan nie..
*sigh*
yo yo o je cita mcm kenal yg teramat..
helloooo...
aku kenal la tokwan..cuma xla macam kawan2 tokwan yg laen...
nk taw sebab apa??
sebab kami kawan ntuk gaduh2...haha..
xgtu tokwan???
sape tokwan yg sebenar??
=="
kan aku da ckap lam entry sebelom nie..xperlu aku perkenalkan sape tokwan nie..bagi yg baca entry nie..n kalo anda kenal sape tokwan..bagus la ntuk anda..haha
k la..tokwan da ugut nk report abuse..pe la tokwan nie..
hoh..



p/s : nk g tgok tv lak..weee~

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona