Dana Sambung Study

Thursday, December 23, 2010

CuBa NtUk SeNyUm....

Assalamualaikum...

Pagi yg gelap..kini sudah terang...

antara bait lagu kumpulan hujan..sekali sekala layan lagu cggni...syok gak..memandangkan kita berada dalam bulan DISEMBER....so,matahari masih segan2 ntuk munculkan diri..hiik..hanya yang ada air hujan yang membawa turun rahmat..^^ 

disebabkan masih lagi lam mood cuti..(kepada members yg da stat blaja..blaja leklok..hiik) so
semalam aku menghabiskan masa dgn berjalan-jalan lam blog2 yg len..sambil2 cari ilham,nk gak taw perkembangan mereka..ihiiikk..seronok ow jalan2 kat sana..macam2 yg pat aku kutip....wee~~erm...xkurang gak ada antara commentators yang agk kurang ajar aku ase yg wat komen tah pape..lek aa der..shenyooom..hehe

alamak!!mood aku pada pagi nie telah pon dirosakkan oleh seorang HAMBA ALLAH yang xgheti2 bahasa melayu..hish...spoil tol la..da orang explain elok2..kasi faham suda la..nie x..lagi mo purak2 xpaham..grrr...
sabar2...(sabarkan separuh dpd iman.=) ) hurm...okei..bersabar pada saat ini..haa...diam pon fon aku..kalo x,memekak aje..da org x angkat tu,paham2 la...xmahu!!!terasa dipermainkan pon ada..bila d angkat..diam xbersuara..hampagas serbuk kayu tol...pe daa...dah2..xmo cakap pasal tu lagi..buang karan..

da la..da xde feeling nk merapu..t karang2 kalo mood tu dtg..
c kechik nie smbung membebel..wee~~

p/s : nk g sarapan roti telur..yummy..yummy...^^ v

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona