Dana Sambung Study

Sunday, December 12, 2010

HanCUs!!!pUnAH

Assalamualaikum!!!!!!!!!



aaaaarrgghh!syok tahap gaban la jawab titas tadik..xsangka aku soklan akan kuar mcm tu...adoii...mekaseh kpd lecturer kuh sbab wat soklan yg bgtu cun
so..aku ada 1 more paper to sit.........paper Bahasa Melayu Pengurusan
ape la kisah aku sok past jawab paper tu...disebabkan TITAS aku macam konpem2 xdapat A...

so, semangat aku da melayang..aaarghh!!!!mang aku ase nk nanges la past jawab paper tu tadik...GEMPAK!!!!!!!!!!! soklan mang mencabar kewibawaan aku larh..jangan dy tarik aku pnya result suda la..sobssss....


tu la...padn ngn muka ak gak...




k la..nk chow da....nk fokus ntuk SIMPAN BARANG....hakhak..



p/s : da bole simpan leklok da perkakas yg ad

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona