Dana Sambung Study

Friday, December 24, 2010

x patot!

Assalamualaikum....

anda sehat??hiikk..okei..sepatotnya..nie tyme ntuk sleep...tapi nk buat mcmne....mata masih lagi segaaaaarr....

apa yang xpatotnya nie???meh explore meh..

macam biasa..aku menjalankan tugas aku ntuk meround kampung2 yang ada kat blog nie..hish..
penat la jalan sorang2...xde geng malam nie..x seronok!! tengah2 round lam kampung,tetiba broadband aku bertukar jadik berukbang ....mao x hangen aku!tergendala segala kerja aku...mang line yang aku guna nie ske wat hal lately....jadik..kena banyak BERSABAR k....ulang lagi..BERSABAR.....
memandangkan line da stat tingtong *loceng bunyi*,aku pon baca novel..wee~ aku rase la kan..novel nie aku da baca tapi ak beli gak novel nie...*sigh*...xpe la..bole tambah koleksi novel aku...yg jadik poblem skrg nie...aku xpat beli majalah peberet aku...REMAJA ntuk bulan nie...TIDAAAAAAKK!!!kehilangan 1 edisi nmpaknya..xpe2..ak akn cuba dapatkan nya melalui my sis..ahahah..bertuah punya adik kan...wee~~

bukak2 je tenet..erk.maksud aku...mukabuku,aku tgk ada org komen kat link aku..ada ke dy cakap dy tgk aku merapu2,rase kelakar sgt2 smpai gelak terguling2....hish!ko nie tokwan....bagi la perumpamaan yg supan2 ayu gtu...opsss..lupa..tokwan xleyh supan2 ngn aku kan..kan tokwan kan...hahaha..rase ny xyah la aku perkenalkan sape tokwan tu..XPERLU! syuuhh2..g main jao2..

so,da alang2 internet bole guna (padahal line mang tingtong)
aku meneruskan perjalanan meronda2 kampung....*cepat la cita...pusing2 lak*
alaaah..biarla...nk pusing2 kejap..so..godek2..jumpa 1 post nie..post nie lebey kurang pasal penggunaan bahasa...nk tgk??
xyah laa... *nak!!!! >< *
okei2...nie haa..kat tekan saya! t korg taw la...
erm..xnk komen pape sal tu..juz nk bg pndapat..aku rase bukan salah beliau kalo beliau bila bercakap..jadik silent 'h'..aku ada pensyarah kat kolej mtrik dulu yang sebangsa ngn beliau..n ternyata..percakapan beliau akan jadik silent 'h'..xpela..biarla...kita nk buat camne..
hukhuk..
dah!cukup cita sal tu...ada lagi cite t aku inpom...ngee

p/s : tetba perasan sebab n akibat sesuatu perkara....SENYUM..

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona