Dana Sambung Study

Wednesday, December 8, 2010

LuaHan Hati - ApiT

perhatian!!nie bkan luahan hati aku keh..aku nie ne la gheti nk karang2 ayat2 cggini..nyanyik bole la....hahaha....lirik nie pon khas ntuk aku punya roomate gak walopon xla sama mcm yg dy nk kan..jadik la dpd xde kn...haha......









pertama kali ku bertamu dengan mu..
sayunya hatiku merinduimu
walaupun belum kita bersua muka
namun aku tetap jatuh cinta
pertama kali ku bertemu denganmu
hatiku terpaut melihat senyumanmu
aku mengharap engkau menerimaku
kerna aku bersedia menyintaimu
akan ku renang lautan yg berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jikalau kau meninggalkan ku
terhiris hati ini.terguris jiwa ini.
menangis tak berlagu..ohhhh...
biarpun ombak yg mrubah pantai
kasih ku tak kan hancur berderai
biarpun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti ohhhh...
sayangku pimpinkan tangan ku
menuju mahligai bahgia..
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga
ohhhh..kasih...




p/s : blnja aku makan ea

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona