Dana Sambung Study

Tuesday, December 21, 2010

HaRi YanG IndAh MunGkin

Assalamualaikum..........

sekarang nie mang musim hujan kan....syok aje tdow nya......mana xbesar badan.;.asek ngulor je keje nya...
aku harap hari ini adalah hari yg indah buat diri ini.. oh ya..btw,thanks to sape2 yg jadik follower blog kuh nie..
niat asal wat blog nie juz ntuk aku luahkan isi hati..so,kalo xde org yg nk dgr bebelan aku,bole la aku lepaskan sgla amarah aku kt cni..betol x??

agak2 nya la kan,pe khabar ek org yg duk kat Mesir skrg nie??oh angin....smpaikan la rindu ku ini kpda beliau..
bukan ap..da lama xdgr perkhabaran berita dpd beliau..hukhuk..sihat k x..tapi..pe yg aku pasan,hubungan kitorg da renggang..maybe sebab faktor persekitaran..kitorg sama2 berasa kekok ntuk gunakan pggilan yg biasa d guna..ok..dia da bole biasakan balik..aku gak yg masih ag kekok ntuk guna perkataan uh..adess...

sabaq ja la..hiik..erk..sal la aku masukkan perihal c beliau lak nie???hish...kalo nk d ikutkan sejarah pengenalan kitorg,mang la kelakar tapi aku akn igt moment tu...n d sebabkan perkara tu,kitorg ley jadik kawan..best kan??beliau sorg yg takecare walopon aku nie hanya la sekadar insan ntuk beliau lepaskan kebosanan..xpe..atleast aku pon ada teman gak..aku boleh luahkan segalanya kepada beliau..SAYANG beliau sangat2...harap2 jalinan persahabatan yg d jalinkan nie akan berkekalan sampai bila2..amiin..




menjawab kepada soklan member aku...


CANE WAT BLOG NIE?


senang aje..click kat create blog..heheh

XLETIH KE WAT BLOG??


xde la letih pon sebab da jadik minat..mula2 mang ase penat sebab xtaw 1 bnda pon sal blog nie..ALHAMDULILLAH..skg da bole la nk hias2 blog nie..


NK CITA AP KAT BLOG?


cita la pape pon..janji xkutuk2 pihak2 berkenaan n xmasukkan isu2 SENSITIP sudah la..kalo x..wat naya je..kena naik turun mahkamah...xberbaloi u!
 
itula sebahagian dpd soklan2 yg slu d ajukan bila aku da stat bukak cita sal blog..hehe...bagi yg mtk d ajar cane cara2 nk wat blog..insya ALLAH...ada kelapangan masa nanti,akn ku share ilmu ntuk create blog nie..=)


hurm....da tataw nk bebel ap da...hiiik...so..got to go ryte now..ada masa,aku bebel lagi..heheh...


p/s : mak aku da menyinga kat bawah..haha..bek aku turun skg....

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona