Dana Sambung Study

Saturday, December 25, 2010

C.I.n.T.a M.o.N.k.e.Y

Assalamualaikum....
malam nie korang tdow lambat lagi k??
mcm biasa la..aku mang xtdow lagi sebab tadi da tdow baik punyaa..
sheesh..pe nk jadik...asek berjaga j keje..
*ada la tu bnda nk merepek tu*
mang ad la..kalo x,xde nya ngadap blog nie haa..
okei.sambung story..aku nk tnya nie..korang percaya ngn C.I.N.T.A..M.O.N.Y.E.T  ??
aku bukan cakap aku nie xpandang ngn cinta monyet..cuma aku terfikir..budak2 zaman sekarang memang terlebih advanced aku rasa..nak tahu sebab apa??sebabnya..aku tengok rata2 semuannya dah pandai bercouple..walaupun umur baru setahun jagung..apa sebab benda nie semua berlaku ye??mungkin pengaruh sekitar atau sebab terasa diri dah besar?
entahla,aku xde jawapan untuk semua nie..cuma apa yang aku boleh cakap..bercintalah selagi anda mampu tetapi jangan la smpai anda menyusahkan hidup org lain.. all of us ada life masing2 kan..so,behave urself n jgn terlalu bergantung kpada org if kamu mahu ianya berlaku..D.I.Y..okei??


*erk..mana ada saya susahkan org*
mana x susah nya..kamoo  masih lagi dalam alam persekolahan..masih muda n xkenal lagi erti kehidupan luar.aku xkata aku da kenal cuma kenal la berbanding kamoo..yg menyusahkan nya d sini,let say uolls failed in exam..xpasal2 parents uolls kena pegi skolah uolls n menhadap cikgu2...kan ke jadik satu kerja tu..n for sure ur parents akan susah hati..faham??

*kitorg blaja la..mna bole failed*
hurm..memang la blaja tapi kalo masa blaja,kamoo xtumpukan perhatian..camne pelajaran nk masuk lam minda n hati kamoo..sorang tunduk,sorang pandang..xgtu?masa blaja,xbole concentrate kat cikgu sebab fikiran kamoo juz duk melayang ingat kat dia..

*dalam kelas,kitorg fokus la*
okei..kamoo fokus..tapi kalo da bergadoh..bole ke fokus??makan pon xmo,blaja xde mood la..apa la..itu salah satu faktor ntuk failed..

*hurm..ok*

aku xkata sume org yg bercinta masa alam persekolahan akn xberjaya..TIDAK!!cuma,kebanyakan yg da berlaku,gtu la..xbole nk fokus..masa blaja,kamoo belajar la elok2..xsalah nk berkawan.tapi biarla berpada..
bila da berjaya,da masuk menara gading..kamoo akn berjumpa dengan pelbagai manusia..carilah cinta kamoo d sini..^^




Jika kamu MEMILIKI sepinggan nasi……
Yang kamu pasti baik untuk diri kamu……
Yang MENGENYANGKAN dan BERKHASIAT ……
Mengapa kamu berlengah lagi? Cuba mencari makanan yang lain……
Kerana terlalu ingin mengejar KELAZATAN ……
Kelak, nasi itu akan BASI sendiri dan kamu sudah tidak boleh menikmatinya lagi……
Kamu akan MENYESAL ……




L.O.V.E

time la bungaku ini sbgai tnda kasih
saya xbercinta!












p/s : penah gak terjebak..huu..

0 orang sEdaNg MeRePek ^^:

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona