Dana Sambung Study

Wednesday, December 22, 2010

sEkAdaR rEnUNGAn.....

Assalamualaikum n selamat pagi malaysia!!

memandangkan c kechik nie bangun awal pada pagi nie..so,kechik mang xtaw nk watpe...
lepas duk godek2 lam blog... aku rasa tertarik ngn satu post oleh seorang sahabat maya kechik..
hiikk...nk taw???
meh jenguk kat sini meh... then aku pon terfikir...pe yg d btaw tu ad betol nya..hukhuk..
n dalam mood yg xtaw nk buat ap..aku pon mula la discover pe yg ad kat lam internet nie...aku jumpa 1 artikel sal TEGURAN ITU PENTING....haa..nk baca x??
kalo nk baca....yok!! kita jenguk teguran nie sama2..hee...

Hukama kata "Orang biasa akan marah apabila dikritik oleh orang lain, manakala orang yang mulia ialah mereka yang memperbaiki diri daripada kritikan orang lain. Seharusnya begini lah resam kehidupan kita".

oh ya....
kita perlu gerakkan minda bawah sedar kita ntuk berjaya dalam hidup kita..n kita jugak kena berpikiran positif...
weee....POSITIVE okei!

no more stress....n always think positive...insya ALLAH..kita akan berjaya dalam hidup...tapi!!!
JANGAN LUPA.....kita ada pencipta n kita wajib patuh kepada PENCIPTA kita....
selamat beramal..hahaha....

p/s : ad idea x cane nk gerakkan minda bawah sedar?????

4 orang sEdaNg MeRePek ^^:

azrinrahim said...

thankx kecik.. tengok blog ayie ad idea ea.. hehe thankx sebb panjang kan dengan bnda yang bermanfaat untuk dikongsi ..

kechik yg comey said...

ayie~
heheh..haah..
muncul idea..wee....
most welcome..^^
jgn mara ye kechik amek modal ayie

Suria. said...

hah ! ayie sudah kenal same teman gua dr matrik KMPP nih. blog ayie tu mmg BESH !

kechik yg comey said...

sue~
menambahkan kenalan maya..ahaks..
so,ngn bgganya aye menyokong anda!!
blog ayie mang BEST!
^^

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona