Dana Sambung Study

Wednesday, August 24, 2011

Dapat Lagi! yahooo!

Assalamualaikum!
wah!! tak sabar nak raya..yeay2...hehe...esok aku nak balik kampung! nak nyanyi kejap la..
ehem2..* ohhh balik kampung...ooohh balikk kampungg..perjalanan jauh tak kurasa..lalalala~ * sila jeles sebab aku balik awal! :p ahahaha..seronok owh! harap2 perjalanan kitorang selamat..amiinn....korang bila balik??kalau sudi,meh la beraya umah aku..hee....
eh2..aku dapat doodles lagi la..free gtu..kali nie aku dapat doodles dari miss cunndaa santek! suka sangat2 sebab koleksi doodles aku makin bertambah..mekaseh aku ucapkan sebab sudi wat ntuk dak nie..hehe..geram lak aku tengok doodles yang nie..ehek... jatuh hati kejapp~~~
so..jom intip doodle yang somel mcm kecik nie...wahaha..pasan! abaikan! oke2..jomm....

*jom kira ngan aku cepat!*

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

50

54

68

72

76

88

96

100

waaa! pandai nya korang mengira..ahaha...
tadaaa...doodle raya yang aku dapat dari miss cunndaa santek!


santek kan??hikhik..pinky2 gteww.~~



psstt..aku online kejap je malam nie..huhu

2 orang sEdaNg MeRePek ^^:

Wanie said...

cepat buat koleksi ye..hehe

KeChIk yg comey said...

@Wanie

heheh..ngah nak mengumpul la nie..tapi macam tade je yg nak bagi..haha

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona