Dana Sambung Study

Tuesday, August 23, 2011

Doodles sis wanie ~~ jawapannya..

Assalamualaikum peeps..hekhek..
eh2..aku nak tanya nie..korang sedar tak yang kita dah masuk malam yang ke 23 dalam bulan Ramadhan nie??haa..cepatkan masa berlalu..kejap je,dah nak habis bulan puasa..hurmm..kalau dulu,bukan main lama,nak tunggu waktu berbuka puasa..sekarang,ya ALLAH..kejap yang amat owh..ingat lagi masa aku kecik2 dulu..pukul 6.30 terpacak depan tv duk tengok JEJAK RASUL..lama gila aku rasa rancangan tuh...padahal setengah jam je..sekarang??hoh.tak puas nak nengok..mana ngan iklannya lagi..hadoii...=.="
eh..sorry...da larik topik..hee..
nie haa..aku baru dapat doodle dari sis wanie..hikhik..penat aku nak tunggu turn aku..tak sabar2 nak tengok rupa bentuk doodle aku..korang nak tengok tak??santek wa cakap lu!siyes la..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:






tadaaa...cantek kan..tu la..aku da cakap awal2..korang taknak caya...haha..
eh..kalo aku pakai canie time raya oke tak??=P
pape pon.thanks ea sis..^^
aku pon konpius..kenapa semenjak dua menjak nieyh..aku dapat doodles yang pakai gaun ea?


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jawapan yang korang bagi lam entry lepas tu salah la dears..hehe..dan ada yang aku tak boel publish..sorry..huu..nampak gaya..hadiah tuh aku pakai la sndrik la ea..wee~~ jawapan kepada soklan tuh ialah :

adik : bila kita buang 'H',jawapannya alif la..

hanya dak tu yang mampu nak explain..aku tak mampu..wahahaa...


yang mahal tak semestinya bagus..yang bagus tak semestinya mahal


2 orang sEdaNg MeRePek ^^:

Wanie said...

ade org nak masuk minang tak?keke

lor jwapan ke tu?huhu..

anna_nana said...

@Wanie
ramai tuh yg beratur kak..heheh..
aah..itu la jawapannya..adess

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona