Dana Sambung Study

Monday, August 15, 2011

:: DOODLE UNTUK MISS CHA ::

hee...disebabkan aku da tade idea nak goreng kad raya..maka..aku putuskan untuk wat dodol  dudel ntuk akak cha pemes lak..hehe..harap2 dia suka la ngn hasil keja tangan aku yang mang tak kreatif nieyh..nak tengok??




1

2

3

4


5

6


7

8

9

10












penat tak mengira???ahaha..jangan la marah2 ea..nie la dudel aku yang tak seberapa tuh...^^


sila puji  keji..hikhik..


psstt...nak sambung BW..ada sape2 yang aku tak balas jejak lagi??cepat2 angkat tangan..aku da g umah korang nie

11 orang sEdaNg MeRePek ^^:

ChaCha said...

hehe..pepel2...comei!!!!

KeChIk yg comey said...

ngee.... ^^
masehhh...

~syue syada~ said...

shomelnye full pepel kan.. :)

KeChIk yg comey said...

sebab tuan empunya dudel nie ske kaler pepel..*memandai jek* hikhik

myhatiku said...

comel la..pandai dye :)

KeChIk yg comey said...

masehh myhatiku...^^

Wanie said...

eh untuk kaka cha je?kak wnaie?kah3..
cantik dah tu kecik, tp kecik kena lebarkan saiz doodle tu..baru jelas muke die..:)

KeChIk yg comey said...

erk..segan la nak bagi kat kaka wanie..dudel kecik tak cumel macam kaka punya..kehkehkeh..baik..akan kecik perbaiki lagi...=)

Mr.Thinker@Ali said...

peace doodle. :)

cute. dgn bunga yg dihiasi di kepala. :)

Mr.Thinker@Ali said...

peace doodle. :)

cute. dgn bunga yg dihiasi di kepala. :)

KeChIk yg comey said...

kihkih..
masehh..^^

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona