Dana Sambung Study

Wednesday, August 10, 2011

Header kuh!

Assalamualaikum...

hee~
sementara nak tunggu kad raya aku tuh siap..aku nak potpet sikit la kan..hajat di hati nak review blogger yang mahir buat dodol dudel,yang gemarkan dudel,tapi tak kesampaian lagi sebab masih tak cukup kuota dan t&c nya..hehe..nanti aku review eh...aku janji neyh...*muka serius*
korang perasan tak??teratak alkisah nieyh dah bertukar header???perasan takk???!!kihkihkih..memang konpem la bukan aku yang create kan..kalau aku dapat create header doodle yang cenggitu comel..haish...*mata ke atas,tangan di dada*
oke2..ini semua hasil inche caer....comel2..hee..mekaseh caer...^^
so..sape-sape yang yang berminat nak tempah header ke,watermark,doodles ke..boleh la terjah ke banglo dia..banyak gak la koleksi-koleksi tempahan dalam banglo dia...memang gempak lah! =)

p/s : nak sambung buat kad raya..=P

8 orang sEdaNg MeRePek ^^:

cucu umie said...

simple and nice..kecik2..sila bgun tido..huhhu

KeChIk yg comey said...

eit..ayie tak tido lagi??

Fz27 said...

mata dodel bersinar giler r hehehe

nota kecik::nak kad raya gak

KeChIk yg comey said...

mata berseri2 keh..hekhek..
eh2..sempat ag..boleh2..t kecik bagi ea...=P

Mr.Thinker@Ali said...

header comel padan dgn blog yg serba pink. nice to see. x sakit mata memandang. :)

KeChIk yg comey said...

hee..mekaseh..=)

Noor said...

trimas kechik credit kat caer =)

KeChIk yg comey said...

kehkeh..guna akak punya ke caer..=P
sesama caer..^^

 
Teratak ini kepunyaan Puteri Fiona